loading...
یاحسین
نکات پندآموز

شيطان می گوید:

1. کسي که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است !!!

2. کسي که اسراف مي کند برادر من است !!!

3. کسي که پيش از امام به رکوع و کسي که بدون بسم الله شروع به نان خوردن مي کند اولاد من است !!!

4. کسي که اين گفتار من را به کسي مي گويد دشمن من است و کسي که نميگويد دوست من است !!!

حمید بازدید : 114 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

هیتر مرغداری

هیتر های شرکت صبا هواساز در ظرفیت های ۱۵۰،۲۰۰،۲۵۰ ،۳۰۰ و …۶۰۰ هزار کیلو کالری بر ساعت تولید می شوند. این شرکت به منظور افزایش راندمان و کاهش مصرف سوخت اقدمات موثری در قسمت های کوره، تعداد و طول لوله های حرارتی، انبارک های رادیاتور و نیز فن ها انجام داده است.

 قیمت جت هیتر مرغداری


مشخصات فنی هیتر مرغداری صبا هواساز

    کوره استوانه ای متناسب با شعله مشعل از جنس استنلس استیل ض آتش با ضخامت ۲-۲٫۵ میلی متر و به طول تقریبی ۱٫۵ متر
    رادیاتورهای حرارتی مجهز به لوله های تبادل حرارتی به طول تقریبی ۷۵ الی ۱۰۰ سانتی متر به تعداد ۲۳ الی ۴۵ عدد که متناسب با ظرفیت و توان هیتر انتخاب می شود.
    دارای فن سانتریفیوژ پولی تسمه ،مقاوم در برابر حرارت بالا
    دارای بدنه دو جداره عایق با رنگ الکتروستاتیک
    دارای تابلو هوشمند جهت مانیتورینگ دمای محیط و کنترل هوشمند دمای مشعل، کوره و هواکش ( مجهز به بی متال، کنتاکتور، کنترل فاز کره ای )
    مجهز به دو عدد ترموستات جهت کنترل دمای کوره و هوای خروجی هیتر به همراه ترموستات داخل سالن جهت کنترل دقیق دمای محیط
منبع: هیتر مرغداری صبا هواساز

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 138
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 314
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 486
  • بازدید ماه : 465
  • بازدید سال : 11,369
  • بازدید کلی : 90,731